torsdag den 7. april 2011

Den der Livskvalitet

Når man har sådan en slags stille dag for sig selv, så bliver jeg i hvertfald fyldt med energi. Og stille forbinder jeg ikke med benene over kors og et tomt blik i øjnene. For mig er sådan en stille dag, en dag i Camillas tegn, ro til arbejde, ro til tanker og fyldt med samvær på den gode måde.
Jeg ved at jeg har mig selv med, og jeg ved at selvom det er et højt tempo, kommer jeg ud på den anden side med et større selv. Sådan en dag er idag. En cafetur og fokus på mail bunken som kommer i bund, FB er tjekket og bloggen brænder sig varm. Jeg er klar og på. Og synes det er helt vildt fedt. Denne gang i Staden, her midt på Værnedamsvej, med briller som er justeret - med glidende overgang og en niece som skal hentes om lidt - livskvalitet :-) kender du det?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar