søndag den 1. september 2013

Og rigtig glædelig festuge



Med træthed i kroppen, kaffekoppen i hånden og svanetræk over himlen sidder jeg her, med morgenøjene og vågner til glæden over Aarhus' Festuge 2013.
Du skylder dig selv at drible ned i byparken, og opsnuse Tegn på liv, med alle dine sanser. Du skylder dig selv at se kunsten, høre musikken, eller sidde stille på en café ved åen, og bare være.

Jeg var til den klassiske Galla åbning i går. Jeg havde en af mine helt unge veninder med, og om man var fyldt de 40 eller man lige var startet i 1. g, så var det bjergtagende. En helt ung dirigent som gav den gas. Det var da tegn på liv.

Jeg vil egentlig ikke så meget mere på denne søndag - jeg vil lade dig være med morgenkaffen og håber du gør som min far - at installere festuge App'en på din smartphone.

Kig med her:

For hvad mon der er på vej?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar