søndag den 24. november 2013

Tak- det forpligter

Tak. 1123 mennesker, som alle gik ind og satte krydset ved mit navn, i troen og håbet om at jeg kan gøre en forskel. Det forpligter.
Så spørgsmålet er, hvad gør vi så herfra?

Først vil jeg rydde min kælder, min have, min lejlighed, for stumper af valgkampen og det have-rod der har hobet sig op, fordi jeg har været ude snakke. Jeg skal lave mad og bage igen, og snakke med min kæreste.

Og så skal vi i gang - men hvordan?
Jeg håber vi mødes, og jeg håber vi finder en form hvor I hjælper mig, med at få Aarhus til at hænge sammen.
Vi har i hvert fald allerede nu meget at se til, med en midlertid rådmand som spiller med musklerne og "smider ud", det er let at være stærk mand overfor vores allersvageste gruppe - nu hvor mediernes interesse er andetsteds.
Læs mere her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar