søndag den 23. november 2014

En smuk dag på Stadion

November er godt i gang -  og den bider, med vind, regn og kanten af kulde. Jeg holder virkelig af fodbold - jeg syntes det er en af de sportsgrene, som det er betydeligt sjovere at se på, end at være med i. Jeg har set tipslørdag, EM og VM, jeg har set engelsk, tysk og hollandsk fodbold.
Men jeg har faktisk aldrig haft "mit eget" danske hold -  fordi jeg simpelthen ikke har kunne stå inde for ledelsen af AGF - men den tid er ovre.

Jeg er sprunget ud som AGFfan - og efter nogen kampe på lægterne, så glæder jeg mig i dag til at sige pænt farvel til Martin Jørgensen. Han har vedholdende stået for ordenlig fodbold - og en ordentlig tone.
Mere af det AGF, det er klart vejen frem.

Så, pyt pyt med det der 1. division - det handler ikke om at falde 7 gange - men at rejse sig 8.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar